Actualidade Internacional

Manageiro de futból

Tribuna Presidencial
25 Julho 2007
9,463
12,695
Esmoriz
Russian President Vladimir Putin has instructed Gazprombank Deputy CEO Dmitry Zauers to collaborate Friday with billionaire entrepreneur and head of the US Department of Government Efficiency, Elon Musk, to advance technology development, according to Russian media.

Zauers informed the Russian president about domestically made batteries used in aerospace applications and neurochips, Russia’s state-run Tass news agency reported.

The banker said they are "our answer to Elon Musk," as the US entrepreneur is a major figure in those industries.

"Join forces with Musk," Putin said. "When he is finished reforming administrative agencies in the US, he will get back to science. You should work with him,” he added.

“We are already negotiating to work together in space, we can collaborate in this sphere also," the Russian leader added.

Eu se fosse líder do Irão começava a pensar em oferecer um bom plano de investimento.

Manageiro de futból

Tribuna Presidencial
25 Julho 2007
9,463
12,695
Esmoriz
Estou a ver a libertação de reféns de hoje e não sei se ainda é efeito da bebida de ontem mas têm na mão aquilo que parece ser um diploma, um saco com lembranças e um dos reféns acabou de dar beijos na testa do pessoal camuflado do Hamas, tudo peace and love. Acho que vou voltar para a cama.

hadeskabir

Tribuna
29 Abril 2019
3,413
4,379
o trump tbm esta purgar o exercito, alguns generais democratas estao a ser encostados... enquanto o musk purga os empregados federais... eu cheira me q uma guerra civil ainda explode nos proximos tempos... (espero que nao mas nao fico surpreendido se acontecer)

wolfheart

Tribuna Presidencial
30 Novembro 2015
5,556
7,290
Bragança