Como disse estão interligadas, são as mesmas redes de interesses. Se fores verificar esse tema é abordado e justificado como um dos pontos principais que levou aos escândalos dos rape gangs serem ignorados e mesmo abafados por políticos e policias.Podcasts e redes sociais são as fontes fidedignas. Check.
Por muito verdadeiras que sejam as alegações não é aí que eu me quero informar sobre elas.
Derivaste para os grooming gangs quando eu só estava perguntar sobre a fraude eleitoral.
Se o tema é propositadamente abafado e silenciado pelo establishment e mass-media onde queres aprender sobre o tema senão em podcasts e redes sociais ? Se fossemos por aí a Kamala tinha ganho as eleições folgadamente, pelo menos era o que nos diziam as "fontes fidedignas"...
Cá tens links do postal vote fraud:

Election fraud: Politically correct sentiment a problem, report says
Politically correct sensibilities have led the authorities to turn a blind eye to electoral corruption in the UK, former minister Sir Eric Pickles suggests.

Election fraud allowed to take place in Muslim communities because of 'political correctness', report warns
Election fraud has been allowed to take place in Muslim communities because of “political correctness”, a major report finds as it calls for unprecedented reforms to the British voting system.

2,8 K vues · 55 réactions | Labour's Muslim postal vote scandal. Raja Miah tells us that white politicians - invariably from Labour - had a sick deal with certain local Muslim leaders to ignore the rape gangs in exchange for receiving fraudulent postal votes. | New Culture Forum
Labour's Muslim postal vote scandal. Raja Miah tells us that white politicians - invariably from Labour - had a sick deal with certain local Muslim leaders to ignore the rape gangs in exchange for...